anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Delen Geplaatst: 7 februari 2005 Na het installeren van een draadloos toetsenbord moet de computer opnieuw worden opgestart. Die bleef toen hangen. Na een herstart bleek het toetsenbord niet te werken. Via het dialoogvenster software toevoegen/verwijderen geprobeerd het programma te verwijderen: lukte niet (kreeg in de uninstallshield een niet nader omschreven fout). Alles handmatig verwijderd en toen weer opnieuw geprobeerd het programma van het toetsenbord te installeren. Het setupprogramma wil echter eerst de oude installatie verwijderen en daarbij krijg ik weer bovengenoemde fout. Ook heb ik alle sleutels (denk ik) verwijderd in het register in current user/software en local machine/software. Tussendoor steeds weer opnieuw opstarten. Ook in msconfig de vinkjes bij het betreffende progje weggehaald evenals de map temp in windows. Wie weet waar eventuele resten van een niet volledige installatie zouden kunnen zitten? ps. gebruik w98 se Ben benieuwd. Eric Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen