anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Delen Geplaatst: 24 januari 2005 Geachte Lezers van dit Forum, Ik heb een tijdje geleden, een Laptop ge-erft van mijn overleden Vader. Nou is mijn vraag: Op de laptop zit wel Windows XP Pro-, maar daar kan ik niet in komen, vanwege de wachtwoord die ik niet hebt. Nou was het mijn bedoeling om die er af te gooien, en Windows XP Home er op te zetten. Maar ik zit met 1 probleem, in de laptop zit geen Cd-rom in. Er zit wel een LAN Onbord op voor Internet. Hoe moet ik nou de windows XP er op zetten, zonder Cd-rom ? Is er iemand die mij advies zou kunnen geven, hoe het wel moet. Dank U. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 usb cd rom kopen en die erop aan sluiten....denk ik ik neem aan dat er wel usb op zit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 Dan moet het BIOS van die laptop wel booten van een usb poort ondersteunen, kijk dus dit eerst na. Als er geen cd speler in zit, hoe krijg je dan ondersteunende programma's en extra's op die laptop? Groetjes van Jan Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Probeer eerst eens als gebruikersnaam Administrator op te geven, en kijk of je dan wel in kunt loggen. Heb je het dat startscherm? druk dan op ctrl-alt-del (kan ook 2x zijn hoor, ff proberen) je krijgt dan een venstertje waar je gebruikersnaam en wachtwoord zelf moet invullen (net als win2000) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Wat je ook kunt doen: koop een adaptertje voor 10 € en hang die disk als slave in een ander systeem en formateer de hele handel. Ook eens zoeken op de forums naar iets als administratorwachtwoord kwijt moet wat opleveren, laatst stond er eenlink naar een artikel op Inet over How to obtain an new administrator password Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen