anoniem Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 Ik heb een aantal links naar websites voor het gemak in Excel gezet. Telkens als ik op een van die links klik opent Mozilla 2x een nieuwe browser... Is hier iets aan te doen, dmv van een aanpassing? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2005 Geen Mozilla gebruiken en geen excel voor je links gebruiken dus... :lol: maar Internet explorer en Microsoft Word als je dan toch links wil opslaan in een office prog. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2005 :o microsoftie :o hier heb ik dus nix aan.. iemand anders nog een idee..? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2005 [quote:4223bee783="UntouchableFire"]Ik heb een aantal links naar websites voor het gemak in Excel gezet. Telkens als ik op een van die links klik opent Mozilla 2x een nieuwe browser... Is hier iets aan te doen, dmv van een aanpassing? :-?[/quote:4223bee783] Het heeft namelijk wel goed gewerkt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen