anoniem Geplaatst: 16 januari 2005 Delen Geplaatst: 16 januari 2005 Ik heb hier een pentium 2 400. Mobo Chaintech 6btm 196 mb viper Z200 AGP 32mb Op zich werkt de computer eindelijk best redelijk, alleen bij het afsluiten krijg ik 1 op de 3 keer een blauw scherm "fatale uitzondering 0D..........." De installatie is vers, andere videokaarten heb ik ook geprobeerd... de patch van windows (afsluitpatch) ook al geinstalleerd, ehmmm help??!? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2005 klinkt als win98..... mijn enige oplossing voor dat probleem is altijd nog een nieuwe instalatie geweest... :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2005 [quote:a32b185cef="eduard33"]klinkt als win98..... mijn enige oplossing voor dat probleem is altijd nog een nieuwe instalatie geweest... :-?[/quote:a32b185cef] [quote:a32b185cef="sander16v"]De installatie is vers [...][/quote:a32b185cef]Ik weet niet of dat zal helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Inderdaad de installatie is vers 8) Ik heb zelf jaren een p2 gehad en dit probleem nooit gehad (en wel verschrikkelijk met hardware lopen rommelen) Nu moet ik wel zeggen dat DEZE p2 samenhangt van allerlei oude EN nieuwere hardware.. Wat ik op internet tegenkwam: kan het de bios-batterij zijn?? Ook ging een Prophet vga kaart niet samen met het geheugen/moederbord, dit staat al in een ander forum. Zou dit een voorbode zijn?? hij gaf toen aan dat de SPD niet aanwezig was in de geheugen modules. Nu met de Diamondkaart was die melding verdwenen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2005 Posten van de [b:5ff1c6ba4a]exacte[/b:5ff1c6ba4a] foutmelding is altijd handig. Er staat meestal ook bij in welk programma/driver de fout optrad an nog wat andere informatie waarnaar je (of je mede forummers) kunt zoeken op het internet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2005 ik weet de exacte foutmelding niet meer, ik heb de pc afgeleverd en verder vind ik het prima... Wat ik wel weet is dat de pc normaal afsluit als je langer dan 15 minuten ermee werkt. Het zal de bios-accu wel geweest zijn. Ik kreeg de kans ook niet om er langer mee bezig te zijn. De eigenaar wilde hem perse snel terug hebben. Dat was zijn eigen keuze, als ik een pc aflever dan ga ik best ver met zoeken naar oplossingen en drivers e.d. maar deze keer kreeg ik de kans niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen