anoniem Geplaatst: 16 januari 2005 Delen Geplaatst: 16 januari 2005 Een goeden middag...ik heb een vraagje. ..Ik heb sinds kort als ik opnieuw opgestart heb (Home XP) een vierkant te zien met de volgende text: RunDlll C:\archive~1\newdot~1\newdot~1.DLL cannot find the specified module..........te zien. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt .... groet van Aat.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2005 Mogelijk iets van spy- of adware achtergebleven. Zoek op internet even naar StartupCPL ( http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml ). Met dat programma maak je een nieuwe knop in je configuratiescherm, waarmee je kunt controleren wat er met je XP gelijk opstart en dat eventueel uitschakelen of verwijderen. Je kunt ook evnetueel een Hijackthis log plaatsen in Beveiliging & Privacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2005 Het kan inderdaad kloppen wat u zegt. Heb net de beta verzie van microsoft antispyware op mn pc gezet.toen dit kwam..Ik zal proberen het weg te krijgen op de manier die u voorsteld. groet van Aat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2005 Hoi Peter...nog bedankt. In het programmaatje zag ik het inderdaad staan en heb het weggehaald. Groet van Aat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Mooi, weer wat opgelost. :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen