Ga naar inhoud

Probleem met opstarten XP

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een problem met een computer. AMD 1700 hd 1 160 gb hd 2 80 gb op de 160 hd staat windows xp + sevice pakt 2, op hd 2 staat data. Het probleem begon met het uit zetten van de computer, hij sloot niet goed af, het scherm wilde niet uit. De volgende morgen wilde de computer niet meer opstarten. Hij komt tot het dedecteren van de hd`s en tapestreamer, hierna wordt het beeld zwart. De hd`s worden wel goed herkend, (Ntfs geformateerd) Geprobeerd met de cdrom van windows het systeem te herstellen, maar dan gaat hij vragen om een administrator wachtwoord, dit is niet opgegeven met de eerste installatie, wat moet ik hier in vullen??? Of is er een andere oplossing
Link naar reactie
[quote:0b5ed91f11="harryvink"]Geprobeerd met de cdrom van windows het systeem te herstellen, maar dan gaat hij vragen om een administrator wachtwoord, dit is niet opgegeven met de eerste installatie, wat moet ik hier in vullen???[/quote:0b5ed91f11]Laat het wachtwoord eens leeg als het tijdens de installatie niet opgegeven is. Controleer het geheugen ook even met memtest ( www.memtest.org ). Brand die image op CD en start er van op. Laat hem zo'n 3 uur controleren, er mag geen enkele fout gevonden worden.
Link naar reactie
Hallo mensen. 1e heb de memtest laten draaien (uitgevoerd) geen problemen. 2e instalatie herstel gedaan tot paswoord, hij wilde niet verder ook niet door op enter te drukken! 3e toen help ingtypt 4e chkdsk /p laten uitvoeren, er waren wel enkele fouten gevonden, maar niet hoeveel, 5e bootfix uitgevooerd. En nu doet de computer het weer!! Wat nu te doen 1e kan dit weer gebeuren 2e de hardeschijf is 3 maand oud 3e moet hij vervangen worden graag advies bedankt voor jullie reacatie`s
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...