anoniem Geplaatst: 13 januari 2005 Delen Geplaatst: 13 januari 2005 Beste mensen, Ik krijg op mijn de melding NO OPERATING SYSTEM INSTALLED... Kan iemand mij aub stap voor stap uitleggen hoe ik Win Xp moet installeren. Ik geloof zelfs dat de c schijf nog geformatteerd moet worden. Hoe moet ik beginnen ? ? ? Alles moet in DOS gebeuren en daar heb ik echt geen kaas van gegeten. Gelieve dit traag uit te leggen :oops: Merci collega's Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2005 computer opstarten , xp cd rom gelijk in je speler leggen, opnieuw opstarten, boot ie van je cd rom, kun je gewoon de dingen op je scherm volgen, zo kun je partities maken en xp installeren. Wil ie niet opstarten van je cd rom, moet je eerst in de bios boot volgorde veranderen. Dus in bios komen, pc opstarten, gelijk de del toest indrukken, krijg je blauw scherm met bios instellingen. Daar bootdivice veranderen, met page down/up. en dit bewaren!! automatisch start je pc opnieuw op, en dan moet ie gaan booten van je cd rom. Google eens rond hierover of gebruik de zoek funtie van dit forum!!!! Hope Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2005 [quote:a159a76e07]Google eens rond hierover of gebruik de zoekfunctie van dit forum!!!![/quote:a159a76e07] Heb ik al even voor je gedaan. :wink: Kijk maar eens op [url=http://www.ivanhoejupiler.be/modules.php?name=Universal_Module&op=ViewItems&vid=4]DEZE[/url] site. Stap voor stap uitleg en zelfs met plaatjes erbij. Ik heb niet gecontroleerd of alles klopt, maar dat mag je toch wel aannemen. Groeten, DBP Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen