Ga naar inhoud

Mijn weg vinden :)


Gast
Ga naar oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen berichten

Het nieuwe forum.

 

Dat is even wennen natuurlijk. Zal hier mijn weg moeten zien te vinden. Natuurlijk heb ik mij geregistreerd en mijn accountomgeving aangepast. Veel meer mogelijkheden en instellingen, dus even zoeken hoe alles goed in te stellen.

Fijn dat er hier wel direct afbeeldingen kunnen worden toegevoegd, want dat is op andere forums wel lastiger voor elkaar te krijgen.

Hoop dat dit ook werkt als je op andere berichten reageert en zo dus veel duidelijker kan uitleggen, of laten zien eventueel met notities in een foto erbij, waar iets ingesteld moet worden.

Eventuele tips en trics zijn natuurlijk van harte welkom, om nieuwe leden op weg te helpen om de weg te vinden op dit forum ?

Knipsel.PNG

Link naar reactie

Welkom op de Kieskeurig community Wouter. Een nieuwe omgeving is altijd even wennen inderdaad. En we zitten officieel nog in de bèta fase. Alhoewel we tot nu toe alle schoonheidsfoutjes aardig weg hebben gewerkt.

Afbeeldingen delen is vrij eenvoudig. Je kunt ze zelfs kleiner en groter maken voordat je ze uploadt door erop te dubbelklikken nadat je de afbeelding in de tekst hebt toegevoegd.

Fijn Youtube kanaal heb je. Ik zie zelfs video's staan die meer dan 38.000(!) keer zijn bekeken. Wow. Handig voor mensen die op zoek zijn naar tips en oplossingen.

Link naar reactie

hey Alex, 

bedankt voor je antwoord. 

dat groter en kleiner maken moet ik nog even ontdekken ? en ik ga binnenkort proberen een snelle link op mijn bannerfoto op YouTube bij te plaatsen, zodat mijn bezoekers ook hier een kijkje kunnen nemen en wellicht gaan registreren natuurlijk. 

zo helpen we anderen met hun computer vragen ?

 

Link naar reactie
8 uren geleden, Gast zei:

en ik ga binnenkort proberen een snelle link op mijn bannerfoto op YouTube bij te plaatsen, zodat mijn bezoekers ook hier een kijkje kunnen nemen en wellicht gaan registreren natuurlijk. 

zo helpen we anderen met hun computer vragen ?

 

inmiddels is de snelle link op mijn bannerfoto op YT toegevoegd.

vanuit daar kunnen mijn bezoekers dus heel snel navigeren naar het Techcafe gedeelte hier op het forum ?

Link naar reactie
36 minuten geleden, Lightning-albert zei:

hey wouter, wat leuk dat je mij hebt uitgenodigd voor dit forum. 

en ja, ik ben ook 1 van de vele abonnees van CSW ?

mij benieuwen hoe het hier gaat.

hey Lightning-albert, 

wat leuk dat je hier bent gekomen ?

als je via mijn kanaal geen antwoord gevonden kan krijgen, dan kan je altijd hier je vraag voorleggen. er zijn altijd wel mensen die een passend antwoord hebben op je vraag. 

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...