Ga naar inhoud

Veranderingen in software na update van Sony wx1000xm3 koptelefoon


Ga naar oplossing Opgelost door Robin4507,

Aanbevolen berichten

Sinds de laatste update van mijn Sony wh1000xm3 koptelefoon lijkt er een foutje te zitten in de software. Wanneer ik de optie om omgevingsgeluid te filteren aanzet, wordt er gezegd 'ambient sound control off'. Terwijl als ik het uitzet er wordt gezegd 'ambient sound'. Voor mijn gevoel hoort dit andersom te zijn. Of denk ik te moeilijk? Het is hoe dan ook irritant.

Daarnaast werd er voor de update alleen wat gezegd (door een vrouwenstem) wanneer ik de koptelefoon aan- of uit zette. Na de update is dat ook het geval wanneer ik omgevingsgeluid aan- of uitzet. Is er een manier om dat uit te schakelen? Dit gaat namelijk gepaard met een paar seconden geen geluid, wat in het geval van muziek of een podcast behoorlijk hinderlijk is.

Link naar reactie
  • Oplossing

Hi Ronald6012,

Sony heeft een vrij goede app voor op de telefoon waarbij je je voorkeuren kan aanpassen in hoe het omgevingsgeluid en de noise cancelling precies werken. Wellicht kun je hier het een en ander aanpassen om zo tot jou gewenste resultaat te komen.

in die app kun je er ook voor kiezen om deze vrouwenstem in totaal uit te zetten, waarschijnlijk heb je dan geen last meer van het probleem uit je tweede vraag. 

mocht dit je niet verder helpen dan is het waarschijnlijk echt een software bug en kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van Sony NL https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email?cat=headphones-hp

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...