anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Delen Geplaatst: 26 december 2004 bij installatie moet je steeds je windows registreren. Hoe vaak kan je dit doen op [b:250f94b577]éénzelfde[/b:250f94b577] pc? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 1x in de drie maanden is me verteld, dan worden alle gegevens bij microshit gereset Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 volgens mij 6 maanden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Heb nog nooit geregistreerd en nooit problemen. Dus het [b:065e6100db]moet[/b:065e6100db] niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 maar blijkbaar format ze der PC om de 6 maanden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 dus je kan je pc maar 1maal om de zes maanden formateren? :s Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 ja, ben jij een ruige-alles-ja-klikkende internetter dan? om de 2 uur een nieuw virus uit hongkong? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Als je m nou gewoon activeerd ipv registreerd :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 [quote:558a23cef5="debrabandere"]bij installatie moet je steeds je windows registreren. Hoe vaak kan je dit doen op éénzelfde pc?[/quote:558a23cef5] Registreren is niet verplicht. Daarentegen Windows XP activeren kan op dezelfde pc onbeperkt aantal keren. Zie ook de [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;302878]Veel gestelde vragen over Microsoft-productactivering.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 mijn excuses ik bedoelde wel degelijk activeren ipv registreren en de conclusie is dus dat ik mijn pc zo veel kan formateren als nodig iedereen bedankt (en het probleem is geen virus maar een of andere nieuwe functie van directX afin doet er ni echt toe) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Dan de-installeer je DirectX toch, en installeer je (een andere versie van) DirectX (opnieuw)...? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Je kunt na installatie en activeren ook een volledige backup maken. Kun je die vervolgens zonder enig probleem zo vaak gebruiken als je wilt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 [quote:392b06c454]Dan de-installeer je DirectX toch, en installeer je (een andere versie van) DirectX (opnieuw)...?[/quote:392b06c454] srr maar ik ben een complete n00b op dit gebied het is dacht ik niet mogelijk DirectX te unistalle maar ik vind inderdaad kleine progs op internet die beweren dat ze directX kunnen unistalle maar dan vraag ik mij af of die betrouwbaar zijn kan er mij iemand een van deze vele proggrammas aanraden (ik heb windows XP) alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 [quote:aa68abda98="debrabandere"]en de conclusie is dus dat ik mijn pc zo veel kan formateren als nodig[/quote:aa68abda98] NOu met dien verstande dat je wel het recht op activering hebt, maar dat ze het je op de lange duur wel lastiger gaan maken. Bij een aantal producten die ik al vaak installeerde en opnieuw activeerde, op dezelfde pc bij ongewijzigde hardware, kan ik al niet anders meer activeren dan via de telefonische dame. Dus zelfs niet telefonisch via dat systeem. Beetje achterlijk en onnodig vind ik want ik doe niets illegaals en zij kunnen aan de key zien dat het dezelfde hardware betreft. Alleen word ik dus getriggerd door het "normale aantal activaties" dat zij hebben vastgesteld en waar ik dus bovenuit kom. En tuurlijk, ik kan ook gewoon de activeringsbestandjes terugzetten maar ja, ik onderzoek nu eenmaal graag in de praktijk de rekkelijkheid van hun systemen. Toch een beetje journalist dus :) groetjes Edmond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen