Ga naar inhoud

windows registreren

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:558a23cef5="debrabandere"]bij installatie moet je steeds je windows registreren. Hoe vaak kan je dit doen op éénzelfde pc?[/quote:558a23cef5] Registreren is niet verplicht. Daarentegen Windows XP activeren kan op dezelfde pc onbeperkt aantal keren. Zie ook de [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;302878]Veel gestelde vragen over Microsoft-productactivering.[/url]
Link naar reactie
[quote:392b06c454]Dan de-installeer je DirectX toch, en installeer je (een andere versie van) DirectX (opnieuw)...?[/quote:392b06c454] srr maar ik ben een complete n00b op dit gebied het is dacht ik niet mogelijk DirectX te unistalle maar ik vind inderdaad kleine progs op internet die beweren dat ze directX kunnen unistalle maar dan vraag ik mij af of die betrouwbaar zijn kan er mij iemand een van deze vele proggrammas aanraden (ik heb windows XP) alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:aa68abda98="debrabandere"]en de conclusie is dus dat ik mijn pc zo veel kan formateren als nodig[/quote:aa68abda98] NOu met dien verstande dat je wel het recht op activering hebt, maar dat ze het je op de lange duur wel lastiger gaan maken. Bij een aantal producten die ik al vaak installeerde en opnieuw activeerde, op dezelfde pc bij ongewijzigde hardware, kan ik al niet anders meer activeren dan via de telefonische dame. Dus zelfs niet telefonisch via dat systeem. Beetje achterlijk en onnodig vind ik want ik doe niets illegaals en zij kunnen aan de key zien dat het dezelfde hardware betreft. Alleen word ik dus getriggerd door het "normale aantal activaties" dat zij hebben vastgesteld en waar ik dus bovenuit kom. En tuurlijk, ik kan ook gewoon de activeringsbestandjes terugzetten maar ja, ik onderzoek nu eenmaal graag in de praktijk de rekkelijkheid van hun systemen. Toch een beetje journalist dus :) groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...