anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Delen Geplaatst: 4 december 2004 ik wou wat openen, maar ik drukte per ongeluk op de de delete toets, nu kon ik het niet ongedaan maken, en er is geen prullenbak. Nu is mijn vraag, is de data nog te redden (heb er niets opgezet) en waarmee doe ik dat ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 Installeer het gratis -file recovery- ondersteunt ook usb te downloaden vanaf http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 die kan alleen plaatjes foto's en videos recoveren, ik moet Delphi bestanden recoveren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 zoek bij google naar: getdataback j hebt hem voor NTFS en FAT32 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 Drive rescue kan het ook: http://www.canadiancontent.net/tech/download/Drive_Rescue.html ps: gebruik ondertussen je stick niet meer !!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 bah hij haalt wel wat op, maar ik kan het niet openen, allemaal kapot ? naja laat maar zitten dan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 EasyRecovery™ Professional (c) 2002 - 2003 Ontrack Data Recovery, Inc. werkt super Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 "Recover My Files" werkt ook heel goed, ik heb daarmee een 200GB weten te recoveren :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 [b:aed4db34f5]Noepzor schreef over PC-Inspector:[/b:aed4db34f5][quote:aed4db34f5]die kan alleen plaatjes foto's en videos recoveren[/quote:aed4db34f5]Nou, da's helemaal nieuw voor me, heb ik zeker een héél bijzondere versie. Haalt elke bit, never mind what, terug als hij niet overschreven is. Maar goed, je hebt keus genoeg dus............. :wink: Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 @ Em@ail: Het heeft geen nut zo een probleem van maaaaaanden geleden weer te reactiveren. Zeker niet met dit soort info. Maar na een paar weken is het zaak een nieuw probleem te loggen als daar reden toe is maar niet dit soort 'omhoog kick' acties uit te voeren. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen