anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Delen Geplaatst: 23 november 2004 Ik heb een pc met Windows 2000 pro in een netwerkje. Nu is het rare dat internet en outlook niet meer werken en bij Medal of Honour en All Seeying Eye wel. In mijn netwerkje zitten ook nog 2 pc's met win xp pro die hebben wel gewoon internet. Mijn router is een Speedtouch 500. Wie weet wat ik moet doen of instellen, denk zelf dat het aan instellen ligt. Gr Koen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 Iemand?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 Zonder verdere gegevens moeilijk te zeggen. Maar één van de mogelijke oorzaken zou spyware cq. het verwijderen ervan kunnen zijn. Sommige spyware verprutst nl. je winsock.dll, neemt de functie daarvan over, en bij verwijderen van die spyware doet het internet het niet meer. PS: In dit forum zit een aantal leden die heel veel kennis hebben van het programma HijackThis. Je zou een log kunnen plaatsen, en er zal zeker iemand zijn die er een blik op wil werpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 klopt klinkt naar malware, kijk in t forum P&B over hoe je t krijgt en wat eraan te doen. Heb zelf goede resultaten met Hitman Pro, dat instaleerd een aantal van die antispyware progjes .Als je niet in gewone mudus op Inet kunt komen , probeer dan ns in veilige modus F8 bij opstarten op Inet te komen en surf naar hitmanpro.nl daar kun je t proig downloaden.suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 heb zelf windows xp opnieuw geinstalled maar nog niks. qua instellingen van de router staat er niks vreemd ten opzichte van de andere pc's. ook niet in veilige modus doet het niet. het vage is dat netwerken (bestandjes overzenden enzo wel gewoon werkt). Ik ben er al een paar dagen mee bezig maar ik kom er niet uit :o . Wie helpt me!!! :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 kunnen de spellen nog steeds op internet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 Nee ook niet.:o Ik snap er de ballen neit meer van Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 wat zijn de instellingen van je netwerk? gebruik je dhcp server van je router of heb je vaste ip adressen? heb je gateway en dns server goed ingesteld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2004 Kun je wel via een gewoon modem het internet op (KPNDirect Internet) Dan weet je in iedergeval waar je moet gaan zoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2004 de dhcp server geeft de ip adresssen en die kloppen qua reeks met de andere twee pc's in het netwerk, gateway en dns staan ook ingesteld. Maar de anderre pc's kunen gewoon op internet dus ik hoef denk ik neit via analoog te proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2004 Iemand??? :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen