anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Delen Geplaatst: 23 november 2004 Hallo allemaal, Ik had laatst een bestandje gedownload om games te spelen. Daarmee kun je zo genaamde 'pictures' gebruiken als virtual cd driver. Het programmatje heette Daemon Tools en is de downloaden op http://www.daemon-tools.cc/. Toen ik dit downloadde, vroeg hij om de computer opnieuw opstarten. Dit deed ik. Toen ik weer terug in Windows kwam, kreeg ik een fractie van het bureaublad te zien en *poef* hij startte weer opnieuw op, enzovoorts. Ik gebruik Windows 2000. Na de 2e keer opnieuw opstarten kreeg ik de volgende melding: "During the last boot-up your system hung for an improper CPU-Speed." Verder kan ik hem gewoon opstarten via safe mode, heb alles van het programmatje verwijderd maar nog steeds niks. Ik dacht eerst aan Overclocking of dat de PC het programmatje niet aankan. Als iemand mij kan helpen, HEEL graag! want ik ben ten einde raad Groeten, Ruerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 laatste schone register terugzetten temp map chache internet geschiedenis schoonmaken Nog een keer checken met Ad-Aware, HIJack en virusscanner (laatste het liefst vanaf flop of CD) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 [quote:e3271ec569="andre@home"]laatste schone register terugzetten temp map chache internet geschiedenis schoonmaken Nog een keer checken met Ad-Aware, HIJack en virusscanner (laatste het liefst vanaf flop of CD)[/quote:e3271ec569] Leg eens uit hoe je het register terugzet in windows 2000...ik ben gewent aan Windows XP :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 als ik jouw vraag iin Google plak: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=+register+terugzetten+in+windows+2000&btnG=Google+zoeken&lr= dan heb je oa.... http://www.vbvb.nl/downloads/Tips%20en%20Trucs%20Windows%202000.pdf en die " Resultaten 1 - 10 van circa 938 voor register terugzetten in windows 2000 (0,27 seconden) " effe knipperen met je oogwimpers... ;) Succes, ook een volgende keer. [list:43a15570b3] Back-up. Wij hoeven u niet uit te leggen dat het regelmatig maken van reservekopieën van het systeem onontbeerlijk is. De wizards: Back-up en Terugzetten in Windows 2000 helpen u bij het uitvoeren van deze taak. Klik op Start - programma's - Bureau-accessoires - Systeemwerkset - Back-up. Klik op de knop: Wizard Back-up om de wizard te starten die u helpt bij het maken van de reservekopieën van programma's en bestanden. De wizard Terugzetten, die is te starten door te klikken op de knop Wizard Terugzetten, biedt u de helpende hand bij het terugplaatsen van de gegevens waarvan u in het verleden een reservekopie hebt gemaakt. Ten slotte kunt u op de knop Noodhersteldiskette klikken wanneer u een Noodhersteldiskette wilt maken. Met deze diskette kunt u problemen oplossen als Windows 2000 niet correct functioneert. Het is verstandig te allen tijde een Noodhersteldiskette achter de hand te hebben.[/list:u:43a15570b3] of http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/tsgeninfointl.nsf/ddocid/20010321115510924?OpenDocument&ExpandSection=2 [list:43a15570b3] Windows 2000 Een backup van het hele register maken 1. Klik op Start > Alle programma’s > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Back-up. 2. Klik op de knop Wizard Back-up (geavanceerde modus) op het tabblad Welkom. 3. Klik op Volgende. 4. Selecteer "Alleen een back-up maken van de systeemstatusgegevens" en klik op Volgende. 5. Klik op de knop Bladeren. 6. Als de waarschuwing "Plaats diskette" verschijnt, klikt u op Annuleren. 7. Kies Bureaublad in de keuzelijst “Zoeken in”. 8. Voer in het vak “Bestandsnaam” een bestandsnaam in, bijvoorbeeld Reg Backup. 9. Klik op Openen. 10. Klik op Volgende. 11. Klik op Voltooien. 12. Wanneer het bericht “Het maken van de back-up is voltooid” verschijnt (dit kan enkele minuten duren), klikt u op Sluiten. 13. Sluit het venster Back-up. Het register terugzetten vanuit een opgeslagen systeemstatus 1. Dubbelklik op het backupbestand van waaruit u gegevens wilt herstellen. 2. Klip op de knop Wizard Terugzetten. 3. Klik op Volgende. 4. Klik in het linkerdeelvenster op het plusteken naast Bestand. 5. Klik in het linkerdeelvenster op het plusteken naast de opgeslagen systeemstatus die u wilt terugzetten. 6. Selecteer Systeemstatus. 7. Klik op Volgende. 8. Klik op Voltooien. 9. Klik op OK in het waarschuwingsbericht. 10. Klik op Sluiten als het terugzetten is voltooid. 11. Het register is nu teruggezet. Klik op Ja om de computer opnieuw op te starten.[/list:u:43a15570b3] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 Nu zegt ie telkens dat hij een bestand mist: ntoskrnl.exe. En ik kreeg een blauw scherm met: 0x0000000000000 Register terugzetten lukt niet in Safe Mode Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 [quote:207a1da01f="Ruerd Heida"]Nu zegt ie telkens dat hij een bestand mist: ntoskrnl.exe. En ik kreeg een blauw scherm met: 0x0000000000000 Register terugzetten lukt niet in Safe Mode[/quote:207a1da01f] format C weg ermee Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen