anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Delen Geplaatst: 23 november 2004 Ik heb een gepartitioneerde harde schijf, welke is opgedeeld in een C:- en E:-schijf. Windows XP is geinstalleerd op de C:-schijf. Mijn computer is van een reparatie teruggekomen. In het kader van de reparatie hebben ze een backup van de map 'Mijn documenten' gemaakt op de E:-schijf. Op zich een goede zaak. Wat wil nu het geval: Als ik wat verwijder in Mijn documenten op de C:-schijf, dan wordt dit ook verwijderd op de E:-schijf. En vica versa. Bovendien vind ik het een beetje onzin alles twee keer te bewaren. Ik maakt sowieso eens in de zoveel tijd een backup. Blijkbaar is er een koppeling gemaakt tussen Mijn documenten op C en Mijn documenten op E. Kan deze koppeling ook weer ongedaan gemaakt worden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 Ideetje om i.p.v. zelf op zoek te gaan de reparatieboer even te bellen? Hoe zij dit standaard installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 Die zei dat ik de E:-schijf maar moest formatteren. Eigenlijk moest ik het met dit antwoord doen. Vandaar ook deze vraag op het forum, wijsneus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 [quote:e4ce5e36b9="rendejo"]Die zei dat ik de E:-schijf maar moest formatteren. Eigenlijk moest ik het met dit antwoord doen. Vandaar ook deze vraag op het forum, wijsneus.[/quote:e4ce5e36b9] je heb de pc ter reparatie aangebode bij de pcboer. als dat ding gerepareedr terug is . en je bent er niet tevreden over dan moet je terug met die hap wijsneus. en de opmerking van de pcboer dat slaat nergens op Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 Dank je wel Plextor. Aan Rendejo: Als je netjes geholpen wilt worden op een forum als dit, behandel de mensen die moeite voor je doen dan ook netjes. Je hebt in je topic niet alle benodigde informatie gegeven (namelijk dat je al kontakt had met de reparateur). Je verwacht wel dat anderen dat weten en voegt daar rare woorden bij. Doe niet zo uit de hoogte! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 waar is de TC Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen