anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Delen Geplaatst: 22 november 2004 Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik heb steeds meer spellen, waarbij ik bij het opstarten de foutmelding krijg: access denied, please login with administrator privileges and try again klinkt als, als gewone gebruiker kan ik ergens niet bij, en met meer rechten, zou het wel lukken.... Het vervelende is echter: het is een XP-home PC, ik heb alle rechten... installeren lukt wel, spelen niet.... pc en installatie is nog zelfde als voorheen....., wat is laatste tijd anders? probleem treed tot nu toe op met Age of Mythology, Rome total war, Zoo-tycoon Leegmaken, en windows opnieuw installeren, kan ik natuurlijk altijd probleren, maar garandeert ook niet dat het is opgelost.... Als iemand dit herkent, kan helpen oplossen dan hoor ik het graag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 Heb je een: Linksys WDT11 Wireless PCI-netwerkadapterkaart ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 nee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 Ik heb nog zitten te zoeken maar… het lijkt wel dat je echt spelletjes uit gaat kiezen dat problemen veroorzaken (niet goed werken). Heb je toevallig de ‘ellendige’ SP2 op je PC? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 Er zijn ook veel spellen, die wel werken. Maar de lijst een een vb. van de ellende. Overigens ik heb een officiele versie van XP-home, en originele CD's voor de spellen...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 Ik geloof 100% dat je originele CD’s gebruikt. Het probleem ligt bij Microsoft. Ze publiceren lijsten met ‘mogelijk’ slecht werkende programma’s na installatie van SP2. Maar inmiddels zijn de klachten vertienvoudigd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen