anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Delen Geplaatst: 23 november 2004 Hallo wie helpt mij uit de brand?? Ik kan gewoon downloaden met explorer met de gewone pop ups voor te downloaden met de teksten openen en of opslaan, maar nu wil ik iets downloaden ( zijn gewone .txt files) en dat gaat op een webpagina met behulp van een icoontje wat op een Flop lijkt, nu weet ik dat omdat de pc op mijn werk het wel weergeeft en ik kan het daar wel kan downloaden, maar nu wil ik dat thuis natuurlijk ook doen maar dat lukt niet??? wie kan mij helpen ,welke instellingen moet ik daarvoor veranderen?? ik werk met XP home en service pack 1 en 2 geinstalleerd!! ps ik krijg ook geen melding dat er iets geblokkeerd wordt omdat er gedownload kan worden(die gele balk boven in je scherm van windows) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 SP 2 van XP voorkomt dat je dingen gedownload kunnen worden met een pop-up. Om wel te downloaden klik je op de gele balk en klik je op de eerste optie, deze geeft tijdelijk toestemming om iets te downloaden via een pop-up. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2004 het lag aan mijn firewall van zone alarm, deze blokkeerde sommige gedeeltes van van de pagina, toen ik zonealarm tijdelijk uitzette, ging het wel goed en zag de hele pagina. maar bedankt voor het meedenken!!!! gr Hein Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen