anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Delen Geplaatst: 22 november 2004 Ik heb op mijn laptop en pc een soort van intranetpagina met hierin diverse hulpmiddelen zoals een snelmenu van sites welke ik vaak bezoek, browsen op de c-schijf etc. Na het installeren van SP2 (XP) krijg ik iedere keer als ik deze pagina open de melding dat de actieve inhoud is geblokkeerd zoals scripts en activeX- besturingselementen. Ik moet iedere keer deze melding "laten toestaan". Weet iemand hoe en waar ik dit definitief kan uitschakelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 in IE: Extra > Internet Opties > Tabblad beveiliging > Aangepast niveau Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 idd, maar vergeten erbij te vertellen dat ik dat punt al gepasseerd was. Ik weet waarschijnlijk het probleem. Ik had de instelling op "zeer laag" gezet (bij lokaal intranet), echter na opnieuw IE op starten staan deze weer vrolijk op "laag". Iemand hier een oplossing voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Sorry jongens, als ik nou eerst ff had ge-googled had ik meteen het antwoord kunnen hebben. Voor diegene die interesse hebben: [url]http://www.zorgdomein.nl/inhoud/gesloten_nieuwsberichten/sp2.html#een[/url] Echter blijft het probleem met de instellingen die niet worden vastgehouden in het beveiligings tabblad van de internet opties. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen