anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Delen Geplaatst: 22 november 2004 :cry: Bij het opvragen van een bestand (in welk programma dan ook) opent zich een venster met een bestandenlijst. Normaal gesproken moet die alfabetisch gesorteerd zijn. Helaas bij mij thuis niet meer. Dus moet ik telkens in die lijsten de sorteervolgorde aanpassen. Wat kan ik daar aan doen? (Medion PC half jaar oud - Windows XP Home) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Een (willekeurige) map openen in de Verkenner, in het menu Beeld---Details kiezen, in het rechtervenster (in de kop) klikken op 'Naam' en controleren of de sorteervolgorde nu goed is; in het menu Beeld---Lijst kiezen (vooropgesteld dat je het liever zonder details ziet...) in het menu Extra---Mapopties... kiezen, en op tabblad Weergave klikken op 'Zoals huidige map' en daarna op 'OK' totdat je terugbent in de Verkenner. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 en doet ´ie het dan nog niet, wat wel eens gebeurt: To resolve this behavior, reset the default sort order: Right-click Start, click Explore, and then click drive C. On the View menu, click Details. Click the Name column to sort items by name, press and hold down the CTRL key, and then quit Windows Explorer by clicking Close in the upper-right corner of the screen. Release the CTRL key. Restart your computer. NOTE: You must perform these steps exactly as they are listed. For example, do not quit Windows Explorer by clicking Exit on the File menu. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen