Ga naar inhoud

Windows Update

anoniem

Aanbevolen berichten

Dat is vreemd. Sinds wanneer is dit? Je schrijft dat je XP gebruikt maar heb je SP1 of SP2 erop? Is PC verder ‘schoon’? Ik bedoel dus van spyware, etc. En welke beveiliging zit op de PC? Gebruik je IE? Zo, ja: hoe hoog staat je beveiliging niveau bij IE? Eventueel je zou de Microsoft link toe kunnen voegen aan je lijst van vertrouwde websites.
Link naar reactie
[quote:07071b781b="Falconetti"]Dat is vreemd. Sinds wanneer is dit? Je schrijft dat je XP gebruikt maar heb je SP1 of SP2 erop? Is PC verder ‘schoon’? Ik bedoel dus van spyware, etc. En welke beveiliging zit op de PC? Gebruik je IE? Zo, ja: hoe hoog staat je beveiliging niveau bij IE? Eventueel je zou de Microsoft link toe kunnen voegen aan je lijst van vertrouwde websites.[/quote:07071b781b] Het zou weleens na een installatie van SP2 kunnen zijn..hoe zou ik zon SP er weer af kunnen halen ? Dan denk ik erover na om Spybot 3.0 te downen... [quote:07071b781b="pdexie"]Heb je toevallig een popupblokker aanstaan? Ik zelf gebruik AdSubtractPRo en die met ik dus uitzetten als ik windows update wil uitvoeren. Trouwens als je xp gebruikt is dit de site om te updaten: http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=nl[/quote:07071b781b] deze site pakt ie overigens wel... :) Ik gebruik ZoneAlarm en daarbij moet ik ingeveer per pagina aangeven of deze het internet op mag of niet... gr33tz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...