anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Delen Geplaatst: 21 november 2004 Aloha Als ik de [i:63ec6d78bf]windows update[/i:63ec6d78bf] wil doen en op het icoontje klikt, verschijnt de window en vooral denkwerk van de comp...de site wordt niet gevonden. Ik kan momenteel goed een update gebruiken. Kan ik alsnog ergens anders / via andere manier updaten ? Thanks ! 2 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Bedoel je deze link?: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 dat doet ie dus niet...ik kom niet verder dan een wit scherm met een pagina die niet gevonden wordt.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Dat is vreemd. Sinds wanneer is dit? Je schrijft dat je XP gebruikt maar heb je SP1 of SP2 erop? Is PC verder ‘schoon’? Ik bedoel dus van spyware, etc. En welke beveiliging zit op de PC? Gebruik je IE? Zo, ja: hoe hoog staat je beveiliging niveau bij IE? Eventueel je zou de Microsoft link toe kunnen voegen aan je lijst van vertrouwde websites. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Heb je toevallig een popupblokker aanstaan? Ik zelf gebruik AdSubtractPRo en die met ik dus uitzetten als ik windows update wil uitvoeren. Trouwens als je xp gebruikt is dit de site om te updaten: http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:07071b781b="Falconetti"]Dat is vreemd. Sinds wanneer is dit? Je schrijft dat je XP gebruikt maar heb je SP1 of SP2 erop? Is PC verder ‘schoon’? Ik bedoel dus van spyware, etc. En welke beveiliging zit op de PC? Gebruik je IE? Zo, ja: hoe hoog staat je beveiliging niveau bij IE? Eventueel je zou de Microsoft link toe kunnen voegen aan je lijst van vertrouwde websites.[/quote:07071b781b] Het zou weleens na een installatie van SP2 kunnen zijn..hoe zou ik zon SP er weer af kunnen halen ? Dan denk ik erover na om Spybot 3.0 te downen... [quote:07071b781b="pdexie"]Heb je toevallig een popupblokker aanstaan? Ik zelf gebruik AdSubtractPRo en die met ik dus uitzetten als ik windows update wil uitvoeren. Trouwens als je xp gebruikt is dit de site om te updaten: http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=nl[/quote:07071b781b] deze site pakt ie overigens wel... :) Ik gebruik ZoneAlarm en daarbij moet ik ingeveer per pagina aangeven of deze het internet op mag of niet... gr33tz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:7f08b80035] Het zou weleens na een installatie van SP2 kunnen zijn..hoe zou ik zon SP er weer af kunnen halen ? :[/quote:7f08b80035] WinXP SP2 kun je er af halen bij de ad/remove software lijst van je configuratiescherm. Daar staat SP2 bij. Er af en voila. Maak overigens wel een back up, is altijd handig! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:bd801c6d73] Ik gebruik ZoneAlarm en daarbij moet ik ingeveer per pagina aangeven of deze het internet op mag of niet... gr33tz[/quote:bd801c6d73] Heb je in Zonealarm aangegeven dat IE toegang mag hebben tot internet ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 [quote:04c2e7eec5="Eddy X"] Heb je in Zonealarm aangegeven dat IE toegang mag hebben tot internet ?[/quote:04c2e7eec5] ehm...ik dacht het wel. Ik denk dat ik maar een formattereing doe...de problemen gaan te ver om ze zo op te lossen...dit probleem roept om harde maatregelen... :) gr33tz Frank Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen