Ga naar inhoud

Na XP2 install kom ik account niet meer op.

anoniem

Aanbevolen berichten

( XP Home) Ik heb XP2 geinstaleerd wat helaas niet gewerkt heeft. Doordat ik vergeten was dat mijn herstelpunt maken uitstond kan ik nu niet meer in mijn schijf komen. Ik heb nu deze schijf in een andere pc gezet en elke keer dat deze opstart moet deze een scan doen omdat deze schijf een fout heeft ...? :-s Nu wil ik een backup maken van sommige bestanden die er opstaan ( hij moest toch nog een keer geformateerd worden) maar ik heb heb er 2 accounts op staan die niet benaderbaar zijn ( deze zijn beveiligd met code ) waar juist de documenten/foto's op staan. Nu wil ik weten hoe vul ik die codes in voor die accounts of als dit niet meer mogelijk is dat ik deze codes delete zodat ik als nog bij deze documenten kan komen. Ik kan niet windows cd er in doen en dan R drukken om windows te herstellen omdat deze pc voorgeinstalleerd is en ik vanwege verhuizing even niet weet waar de papieren zijn gebleven om Administrator password in te vullen. Verlies ik data als ik het opnieuw over het origineel installeer? ( Mijndocumenten, bureaublad) Gr, NoNoAD Edit: even vraag wat duidelijker gemaakt.
Link naar reactie
Je bent dus de wachtwoorden voor de accounts kwijt? Misschien heb je hier dan wat aan: [b:9208e8bbcf][url=http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm]dit[/url][/b:9208e8bbcf] of [b:9208e8bbcf][url=http://www.windowsnetworking.com/kbase/WindowsTips/WindowsXP/AdminTips/Security/RecoverLostWindowsNTAdministratorPassword.html]dit[/url][/b:9208e8bbcf]
Link naar reactie
Dat klopt ik ben ze niet kwijt...altans niet mijn passwords ...maar bijde erg bedankt voor het antwoord. Ik heb wel geprobeert om opnieuw te installen maar kreeg verder op de waarschuwing dat als ik verder ga de map Mijn documenten verloren zou kunnen gaan... dit is eigenlijk voor mij dan geen optie omdat hier belangrijke documenten in zitten. Dus al het niet anders kan dan doe ik die herinstallatie wel. Gr, NonoAD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...