anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Delen Geplaatst: 21 november 2004 Hoi, heeeeele tijd geleden was ik met een oude vriend van me op een LAN-party,waar een CS-wedstrijd was.Gek genoeg verveelde mijn kameraad zich een beetje en stuurde hij TIJDENS de competitie berichtes via DOS naar een gamer.Gamer hellig natuurlijk , maar daarvoor heb ik dit topic niet ge-opend waar ik dit topic WEL voor heb geopend is om te vragen hoe je dat ook alweer deed,heb wel zin om mijn vader eens een keer te plagen ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Was dat niet iets van netsent ofzo? En dan het bericht? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Om berichten vie NETSEND te versturen moet op beide PC's de Messenger Service draaien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 messenger service? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 [quote:17bd3c60a2="Ripper_alexander"]messenger service?[/quote:17bd3c60a2] Bij uw Services(Start - Configuratiescherm- Systeembeheer- Services) Staat er iets van Messenger. Dit is niet de Windows of MSN Messenger, maar dit biedt zoals hierboven vermeldt de mogelijkheid om berichten naar elkaars pc te sturen. Normaal staat dit uitgeschakeld vanaf XP (correct me if i'm wrong) omdat dit nogal vaak gebruikt wordt of werd om hackersaanvallen te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 ik heb messenger via services gevonden , nou begrijp ik alleen nog niet hoe ik het doe... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 ga naar uitvoeren, type in (zonder aanhalingstekens en pijltjes natuurlijk):"net send <pcnaam of ipadres> <bericht>" maar volgens mij wordt dit door de meeste firewalls geblokt, ten minste het werkte bij mij alleen zonder firewall. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 bedankt! dat wordt weer uren plaagplezier :evil: :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Dat soort ongein haalde ik vroeger ook wel eens uit op een novell netwerk. En dan loopen in een batch file... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:d4f87a13a3="Ripper_alexander"]bedankt! dat wordt weer uren plaagplezier :evil: :D[/quote:d4f87a13a3] Als ik mij niet vergis kan je dus iemand anders zijn pc (die aangesloten is op het netwerk) opnieuw doen opstarten, afsluiten,... met een aangename tekst erbij. Maar waar ik dat gelezen heb ontbreekt me effe. Ik kan er ook niet opkomen hoe het juist noemt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 hehehe dat ga ik ze ook flikken... :evil: weet iemand de cmd's dat je dat kan doen ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 [quote:9e4e1f7751="Ripper_alexander"]hehehe dat ga ik ze ook flikken... :evil: weet iemand de cmd's dat je dat kan doen ??[/quote:9e4e1f7751] "ga ik ze ook flikken" Klinkt niet erg naar je vader? Ga lekker ergens anders zitten met je puberale geintjes, dank je wel Oh, ja, het kan, maar IMHO niet echt in pre-XP OS'es :) Oh, ik zal nog een hint geven; blaster Verder ga je zelf maar even googlen ofzo *g* Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 sjah die port die wordt gebruikt ervoor 135 is nogal geblokt tegenwoordig overal .. bovendien zetten veel mensen die service uit doordat er zo ook nogal wat popups binnen kunnen komen :p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 [quote:0a861abf6e="webspider"][quote:0a861abf6e="Ripper_alexander"]hehehe dat ga ik ze ook flikken... :evil: weet iemand de cmd's dat je dat kan doen ??[/quote:0a861abf6e] "ga ik ze ook flikken" Klinkt niet erg naar je vader? Ga lekker ergens anders zitten met je puberale geintjes, dank je wel [/quote:0a861abf6e] Problemen dat ik puberaal ben ? :lol: en mijn pa vindt dat toch niet erg , hij noemt mij ook altijd grindtegel (puistjes;) ) dus! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen