Ga naar inhoud

[DOS] berichtjes over netwerk verzenden

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, heeeeele tijd geleden was ik met een oude vriend van me op een LAN-party,waar een CS-wedstrijd was.Gek genoeg verveelde mijn kameraad zich een beetje en stuurde hij TIJDENS de competitie berichtes via DOS naar een gamer.Gamer hellig natuurlijk , maar daarvoor heb ik dit topic niet ge-opend waar ik dit topic WEL voor heb geopend is om te vragen hoe je dat ook alweer deed,heb wel zin om mijn vader eens een keer te plagen ;)
Link naar reactie
[quote:17bd3c60a2="Ripper_alexander"]messenger service?[/quote:17bd3c60a2] Bij uw Services(Start - Configuratiescherm- Systeembeheer- Services) Staat er iets van Messenger. Dit is niet de Windows of MSN Messenger, maar dit biedt zoals hierboven vermeldt de mogelijkheid om berichten naar elkaars pc te sturen. Normaal staat dit uitgeschakeld vanaf XP (correct me if i'm wrong) omdat dit nogal vaak gebruikt wordt of werd om hackersaanvallen te doen.
Link naar reactie
[quote:d4f87a13a3="Ripper_alexander"]bedankt! dat wordt weer uren plaagplezier :evil: :D[/quote:d4f87a13a3] Als ik mij niet vergis kan je dus iemand anders zijn pc (die aangesloten is op het netwerk) opnieuw doen opstarten, afsluiten,... met een aangename tekst erbij. Maar waar ik dat gelezen heb ontbreekt me effe. Ik kan er ook niet opkomen hoe het juist noemt.
Link naar reactie
[quote:9e4e1f7751="Ripper_alexander"]hehehe dat ga ik ze ook flikken... :evil: weet iemand de cmd's dat je dat kan doen ??[/quote:9e4e1f7751] "ga ik ze ook flikken" Klinkt niet erg naar je vader? Ga lekker ergens anders zitten met je puberale geintjes, dank je wel Oh, ja, het kan, maar IMHO niet echt in pre-XP OS'es :) Oh, ik zal nog een hint geven; blaster Verder ga je zelf maar even googlen ofzo *g*
Link naar reactie
[quote:0a861abf6e="webspider"][quote:0a861abf6e="Ripper_alexander"]hehehe dat ga ik ze ook flikken... :evil: weet iemand de cmd's dat je dat kan doen ??[/quote:0a861abf6e] "ga ik ze ook flikken" Klinkt niet erg naar je vader? Ga lekker ergens anders zitten met je puberale geintjes, dank je wel [/quote:0a861abf6e] Problemen dat ik puberaal ben ? :lol: en mijn pa vindt dat toch niet erg , hij noemt mij ook altijd grindtegel (puistjes;) ) dus!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...