anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Delen Geplaatst: 21 november 2004 Hej, ik heb laatste tijd steeds vaker bij bepaalde programma's/game's valt dat programma opeens uit...iemand anders heeft precies zelfde prog van dezelfde cd en bij hem doet die het wel goed, kan iemand me uitleggen hoe dit komt en/of hoe ik het probleem oplos, kvind zwara onhandig :P ben ik mooie "Map" aan maken in UnrealEd wil ik wapen toevoegen valt die uit :x Alvast bedankt Sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Zijn het sos illegale proggramma's of niet, illegale willen soms nog wel eens op onverklaarbare wijze uitvallen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 nee is niet illegaal, bij iemand anders doet datzelfde programma het wel en vanaf dezelfde cd geinstalleerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Gaat het om games of om andere proggies? Probeer [url=http://www.memtest86.com] Memtest[/url] eens. Deze test het geheugen op eventuele fouten. Suc6 dr mee iig! :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 heb pas 512 mb nieuw geheugen gekocht, daar ligt het lijkt mij dus niet aan oja, A: werkt niet dus kan het nie to Diskette zetten :'( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Als het om games gaat, probeer dan ff de drivers van je videokaart en chipset up-te-daten. Download ook meteen ff de nieuwste DirectX9.0C als je die nog niet hebt. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 gaat ook om een programma, om levels te maken voor een spel owjah en Need for speed undergroudn 2 doet het wel goed..":P DirectX 9.0C nu ook geinstalleerd, helpt niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:e65acd6738="Sander3000"]heb pas 512 mb nieuw geheugen gekocht, daar ligt het lijkt mij dus niet aan[/quote:e65acd6738]Nogal gewaagd om dat te zeggen. Als dat de laatste verandering in je systeem was zou ik dat als eerste verdenken. [quote:e65acd6738="Sander3000"]oja, A: werkt niet dus kan het nie to Diskette zetten :'([/quote:e65acd6738]Er is ook een ISO, zie [url=http://www.memtest86.com/#install]Memtest Windows installation[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen