anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Delen Geplaatst: 21 november 2004 Ik gebruik onder WindowsXP Outlook Express als mailprogramma maar wil overgaan op Outlook. Kan ik mijn bestaande email adressen en berichten vanuit Outlook Express inporteren in Outlook en zo ja hoe dan. Wordt daarbij het bestaande Outook Express door Outlook overschreven zodat terugkeer niet meer mogelijk is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Klik in Outlook op 'Bestand' en dan op 'Importeren en exporteren' en de rest wijst zich vanzelf. :D Je kunt dan beide pogramma's nog onafhankelijk gebruiken. Om dan in beide programma's dezelfde mails te ontvangen moet je bij beide programma's bij je mailaccount instellen dat je een kopie van de mails achterlaat op de server, voor bijvoorbeeld 1 dag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Het werkt helaas niet bij mij, ik kom wel bij importeren en exporteren en kan dan kiezen voor importeren uit outlook express 4 en 5 en probeer dan aan te geven waar de bestanden te vinden zijn maar daarna kom ik niet verder. Ik kan de bestanden niet aangeven en denk dat dit komt omdat ik met outlook express 6 werk in windowsXP met sp2. Mogelijk geef ik ook de verkeerde directorie in. Heb je nog een verder tip Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Welke Outlook gebruik je dan? (2000, XP, XP 2003?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Ik gebruik de Outlook die zit in OfficeXP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Als Outlook Express de standaard mail cliënt is op een pc en daar staat ook Outlook geïnstalleerd, wordt bij het starten van Outlook automatisch gevraagd of de instellingen en mail van Outlook Express overgenomen moet worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen