anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Delen Geplaatst: 20 november 2004 Help! Ik heb zonet Windows XP Professional MCE geïnstalleerd. Maar als ik op internet explorer klik dan vraagt hij vervolgens met welk programma hij dat moet doen, en in dat lijstje staat dan kladblok etc. Ga ik danbladeren, dan staat er in de map van internet explorer helemaal geen bestand om te selecteren. Gelukkig had ik nog IE6setup.exe op mijn pc staan, dacht ik. Mar als ik daar op klik zegt mijn computer dat hij een nieuwere versie heeft! Ik kan dus niet met die pc op internet. Wel heb ik met een cd SP2 geïnstalleerd, maar daar kreeg ik na installatie helemaal geen melding meer van oals de vorige keer dat ik het installeerde. Kan iemand mij helpen pleaeaeaease?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Controleer eens of die snelkoppeling wel naar "C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" verwijst. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Dat is nou juist het probleem, in die map zit geen bestand explorer.exe of iets dergelijks. Heel vreemd. Als ik het dan wil installeren, zegt mijn pc dat er een nieuwere versie op de pc is aangetroffen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Ik kan trouwens ook niet meer op ons huis-netwerk, dat kan hij niet vinden op de een of andere manier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Heel vreemd. Ik heb MCE geinstalleerd en had geen problemen met IE. Het werd netjes geinstalleerd en werkte goed. Het installeren ervan lukt niet? Heb je 't via http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6 geprobeerd? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen