Ga naar inhoud

XP-home>Start> programma's: hoe in 1x alles zichtbaar?

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:8b819beeea="kid jansen"]zorgen dat je de programma's die niet afgebeeld worden vaker gebruikt en dat je beeldscherm resolutie hoog genoeg staat[/quote:8b819beeea] Vindt ik niet zo'n denderende optie: Ik wil eventueel grrag in een opslag kunnen zien wat ik eventueel niet vaak gebruik :wink: Relosolutie scherm is 1600x1200 daar kan het niet aan liggen.
Link naar reactie
windows stopt die zooi vanzelf weg (niet afgebeeld) en zet dan zo'n pijltje neer als er ofwel te weinig ruimte is of als je de programma's niet vaak genoeg gebruikt. Je moet die instelling dat hij dat opruimt vast wel ergens in het register kunnen verwijderen (misschien ook wel ergens anders), maar dat van mij is de simpelste 'oplossing'
Link naar reactie
Persoonlijke menu's gebruiken stat uitgevinkt en door programma's ook Het hele rijtje is nu te zien. Totaal is nu "klassiek" met kleine pictogrammen,slepen en neersetten en venster uitvoeren aangevinkt. Ik ben hiermee tevreden :D Alleen moet ik wat bureaublad betreft nog iets vinden voor de kleur van de teksten van de pictogrammen maar dat wordt een nieuw onderwerp om het wat overzichtelijk te houden. Bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...