Ga naar inhoud

XP PRO onverklaarbare Crash!

anoniem

Aanbevolen berichten

:o :) Beste mededenkers, Ik zit nu al zolang met een raar probleem, misschien is er één van jullie die mij wilt helpen! :oops: Allereerst mijn systeem ter info: XP Pro SP2 Intel P4 1,8Ghz 512 kingston sdram Geforce 3 tnt200 :cry: maxtor 40 GB en maxtor 20 GB harddisk [b:dfd6c585ce]Probleem:[/b:dfd6c585ce] Onverklaarbare crash: Als ik gewoon aan het pc'en ben crashed mijn pc zonder verklaarbare reden? :-? Soms direct bij het opstarten als alles helemaal is opgestart, start ie meteen weer :evil: opnieuw op??!!! Soms tijdens het surfen op het I-net, zonder melding meteen reboot! Strontziek wordt ik er nu van! :cry: Ik heb al zo vaak XP opnieuw geinstald, ge formateerd etc. Hulp plz!!! :oops: Thnx, BJ
Link naar reactie
Je zou de harddisk ook nog eens kunnen testen met de daarvoor bedoelde tool van de fabrikant. Een brakke voeding kan ook aanleiding tot 'onverklaarbare' crashes geven. [quote:57fa2215f4][b:57fa2215f4]nooit geen[/b:57fa2215f4] virussen(norton)[/quote:57fa2215f4]inderdaad... [quote:57fa2215f4]alles [b:57fa2215f4]pik[/b:57fa2215f4] en span[/quote:57fa2215f4]sic
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...