anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Delen Geplaatst: 19 november 2004 Ik heb een 2e zelfde harddisk geplaatst: Western Digital 120.0 GB, WD1200JD, SATA , 7200 RPM, 8 MB cache Vervolgens heb ik met Partition Magic de partities in grote aangepast, sommige van naam veranderd Dit om meer schijfruimte te krijgen , dus geen raid configuratie Ik krijg nu al ik bepaalde programma´s zoals Photoshop open en bij het installeren van nieuwe software de hele tijd de melding: There is no disk in drive. Insert a disk into drive \Device\Harddisk2\DR8 Na 4 keer cancel te drukken lopen de programma´s wel weer gewoon door. Zou er iets met mijn drive mapping in de bios of in de win registry fout zijn? Wie kan me helpen, alvast bedankt Jeroen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2004 Een registerfout. Zoek ff naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet00xx\Enum\IDE de xx-en staan voor 1 t/m .. Controleer ze allemaal. En bekijk of je nieuwe hdd in één niet als cdrom gemarkeerd staat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen