anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Delen Geplaatst: 16 november 2004 Weet iemand of het mogelijk is om met het MediaCenter niet kabelTV maar satellietTV te ontvangen en op te nemen? Ik neem aan dat ALS dat mogelijk is er een andere TVkaart inmoet. Of is het mogelijk/handiger om de computer met het MediaCenter aan te sluiten op de stelliettuner? Dit zijn overwegingen voor mij voor een eventuele aanschaf van een computer met het MediaCenter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Media Center werkt, volgens de site van Microsoft, goed samen met een satelliet-kaart. Je zult inderdaad een satelliet kaart moeten inbouwen; de pc aansluiten op de tuner is niet zo praktisch. ;) Je hoeft BTW niet "een computer met Media Center" aan te schaffen, je kan ook een 'gewone' (dus goedkopere) computer aanschaffen, formatteren, en Media Center erop zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Mijn dank. Wist niet dat dat er uberhaupt kaarten voor satellietTV waren. Heb wel begrepen dat de combinatie van MediaCenter en hardware een moeilijk punt kan zijn bij de losse aanschaf van de software. Misschien dat we gewoon eens gevaarlijk gaan leven! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen