Ga naar inhoud

AGP eigenschappen

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Bij een analyse van mijn systeem kreeg ik 2 foutmeldingen m.b.t. de chipset en ze luiden: [u:3529482ae7][b:3529482ae7]Problemen en Suggesties[/b:3529482ae7][/u:3529482ae7] Probleem AGP is gedeactiveerd. Dit veroorzaakt misschien prestatieproblemen. Probleem De actuele AGP snelheid is minder dan er wordt ondersteund. Dit veroorzaakt misschien prestatieproblemen. Ter informatie een overzicht van mijn chipset: Veld Waarde Chipseteigenschappen Moederbord Chipset nVIDIA nForce2 400 Geheugeninstellingen CAS Latency (CL) 2.5T RAS To CAS Delay (tRCD) 3T RAS Precharge (tRP) 3T RAS Active Time (tRAS) 7T Geheugenslots DRAM Slot #1 512 MB (DDR SDRAM) DRAM Slot #2 512 MB (DDR SDRAM) AGP Eigenschappen AGP Versie 3.00 AGP Status Gedeactiveerd AGP doorvoergrootte 128 MB Ondersteunde AGP Snelheid 1x, 2x, 4x, 8x Actuele AGP Snelheid 4x Fast-Write Ondersteund, Gedeactiveerd Side Band Addressing Ondersteund, Gedeactiveerd Chipsetfabrikant Firmanaam NVIDIA Corporation Productinformatie http://www.nvidia.com/page/mobo.html Besturingssoftware download http://www.nvidia.com/drivers Hoe kan ik deze instellingen activeren? Wie kan me helpen? Dank, dank, dank. Vr. groet, Henk
Link naar reactie
Dit betekent denk ik dat het mama bord AGP 8x ondersteunt. Als je er dan een videokaart inprikt die bv AGP 4x ondersteunt, kun je er niet AGP 8x van maken. Zo te zien werkt de pc op snelheid AGP 4x. Met een AGP 8x kaart zou het moeten werken. Kan je videokaart op AGP 8x ? Zo ja, mogelijk driver updaten. Zo neen, jammer of een andere videokaart installeren. Ik denk dat je het verschil in de praktijk niet altijd merkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...