anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Delen Geplaatst: 16 november 2004 Ik maak veel veel gebruik van de Outlook-balk (ipv de mappenlijst). Nu heb ik een nieuwe groep aangenmaakt, maar die verschijnt onderaan. Ik zie nergens een optie om de volgorde te wijzigen.... Hoe moet dat of kan dat überhaupt niet.. is het een feature die gewone mensen een bug noemen misschien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Kan je gewoon naar de nieuwe plek slepen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Je kunt de onderwerpen binnen en tussen mappen wel verslepen, maar de Outlook mappen kun ik zelf niet verplaatsen. Althans ik kan het niet, maar dat was ook het probleem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Over welke Outlook versie hebben we het hier? In Outlook versie 2000 en XP (2002) kun je de mappen gewoon verslepen. In versie 2003 niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Op de Outlookbalk moet je ze kunnen verslepen. In de mappenlijst moet je trucen toepassen zoals een kleine a ervoor om em boven te krijgen of een z ervoor om em onderin de lijst te krijgen. Maar zit er niet een autosorteringsoptie ofzo ergens, heb hier gene oudere Outlook bij de hand nu. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Outlook 2003: ga naar Beeld, dan naar Werkbalken, dan naar Aanpassen. Je kan de opdrachten aanpassen en opnieuw schikken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Ik zie dat mijn omschrijving niet geheel correct was. In de Outlook -balk staan groepen en naar die groepen kun je mappen slepen vanuit de mappenlijst. D volgorde van de grroepn kan ik nier veranderen en dat wilik graag. De sortering is niet alfabetisch. Nieuwe groepen komen altijd overaan erbij en ik wil die kunnen verplaatsen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen