anoniem Geplaatst: 17 december 2004 Delen Geplaatst: 17 december 2004 Hoi, ik weet het is oud maar ja er zit wel data in .... Het is een heel oud pakket maar je kan het maar nodig hebben. Wie heeft het nog liggen en wil voor conversie doeleinden het delen met me ?? ( het draait niet onder windows ME en hoger ) Of weet iemand hoe ik de data files kan converteren zonder het programma. alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2004 Op marktplaats staat er een te koop voor 5 euro http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/software/kantoor/15219.htm Versie 2000 maar die zal ook wel versie 7 bestanden kunnen importeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2004 Volgens mij werkte zij met Access. Mogelijk kun je daar je bestanden mee openen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2004 Werkten ze niet gewoon met .dbf files (dbase)? Wellicht kun je ook een nieuwere versie van daviadres gebruiken, dan importeren, en weer exporteren. Versie 2000 kan iig naar CSV exporteren. En dat kun je in vrijwel elk programma inlezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2004 Probleem met die versie 2000 was dat de hele opzet en indeling van het bestand veranderde. Even zo goed, als je op die manier als tussenstap je gegevens kan overzetten naar een ander programma is dat wel een optie. Ik heb het zelf overigens nog steeds draaien, onder Windows XP. Het betreft versie 7.04, waar bij de "04" versie een update van 1,55 Mb is. Die zou ik je kunnen mailen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen