anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Delen Geplaatst: 15 november 2004 Hallo, ik heb laatst een bestand geplaatst op mijn computer. Nu is het geval dat als ik het aanklik mijn computer vastloopt en zeer traag wordt. Graag zie ik dit bericht verwijderd worden want zo schiet het niet op. Alleen met windows zelf lukt het niet, want dan geeft hij steeds aan dat het programma door iets anders in gebruik is, ook direct na een frisse opstart van de computer. Weet iemand een programmaatje waarmee ik het bestand wel kan verwijderen? Grtz Auke Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Eerst even proberen in veilige modus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Start task manager met ctrl_alt_del. Zoek bij processen of programma's naar het bestand of het programma dat dit bestand gebruikt. Deactiveer het bestand/process/programma. Verwijder NU pas het bestand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Probleem is dat je meestal niet weet [i:f7a72f48be]welk[/i:f7a72f48be] programma hem in gebruik heeft... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 heb net in veilige modus geprobeerd, maar dat helpt ook neit dat met de taskmanager ben ik ook al mee bezig geweest en heb alle mogelijke programma's stop gezet, maar niks helpt, misschien dat dus een apart programmaatje mij kan helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Wat is het voor bestand en waar staat hij? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 register verwijzingen van het programma verwijdert? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 het is een video bestand (gedownload) en staat op partitie D: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Ok, misschien heeft het te maken met de preview die Windows maakt. Zet een (paar) ander(e) videobestand(en) in die map en selecteer deze, zodat windows hiervan een preview maakt en niet die van het betreffende bestand. Mischien lukt het je nu om het bestand te verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 heej ik heb een proggie gevonden die hem nu uiteindelijk heeft gedeleted :D Maar bedankt voor alle hulp!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen