Ga naar inhoud

Windows XP Pro SP1 Start Niet meer op met nieuwe hdd


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Op de HCC Dagen 2004 heb ik me een nieuwe hdd gekocht: Een Maxtor 160 GIG 2 MB Cache. Nu is het als volgt: Ik had een Maxtor 40 GIG 2 MB Cache en die data heb ik precies zoals het was een exacte kopie via Norton Ghost naar die nieuwe 160 gig gemaakt. Dat is allemaal goed gelukt. Hupa schijf omgebouwd en die andere schijf heb ik in een verwisselbaar "rekje" gedaan , kun je sleuteltje omdraaien staat ie aan , nog een keer omdraaien uit en kun je hem eruithalen. Nu is het zo als ik de 40 gig schijf UIT zet en eruit haal windows xp niet opstart. In het begin krijg je dan VOOR dat je kan iloggen op de grbuikers account in het klein Windows XP te staan , en daarna kan je inloggen en daarna Welkom. Maar bij dat windows xp scherm gaat ie niet verder , geen activiteit op schijf etc.. Maar zet ik die 40 GIG schijf nu aan doet ie het wel.. En het is een exacte kopie via norton ghost ! ?? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die 40 gig schijf NIET nodig heb om windows xp te laten werken ? Freek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...