anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Delen Geplaatst: 15 november 2004 Hey, Ik ben van plan me hele computer te formatteren. Dus me C, D en E hardeschijven. Alleen op me D schijf, staan een aantal drivers van mijn monitor, keyboard, VGA, sound etc. Ik neem aan dat ik die moet installeren nadat ik mijn pc heb geformatterd. Alleen hoe moet ik die drivers installeren? De meeste hebben een Setup.exe, maar die van mijn Monitor bijvoorbeeld heeft er geen een? Maakt dat wat uit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 de meeste drivers hebben geen setup, alleen een .inf file. Als windows je hardware vind en hij heeft geen driver (of je wilt hem updaten via apparaatbeheer update driver) dan hoef je alleen de folder aan te geven waar de .inf file in staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 ok, thnx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Die inf files kun je installeren door rechts te klikken, en voor installeren te kiezen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen