anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Delen Geplaatst: 14 november 2004 Ik wil internetexplorer onder xp repareren onder software, maar explorer staat niet in de lijst van software. Hoe krijg ik dat nu voor elkaar? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 Kun je niet gewoon IE6 downloaden van de website van Micro$oft en uitvoeren? Grtz. J.W. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 En dat gaat goed?Gewoon er overheen? Ik zal het proberen. . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Mooi niet, als ik explorer opnieuw wil installweren dan krijg ik een synthax error in de command line. Ik gebruik voorlopig opera maar! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Tja, da's ook een alternatief :wink: Dus je wilt niet verder met het probleem? Standaard staat IE6 ook niet in de lijst van software. Je moet dan op "Windows onderdelen toevoegen en verwijderen" klikken en als je dat doet verschijnt er een nieuw schermpje, en je zoekt even naar de regel "Internet Explorer" en haalt het vinkje weg wat ervoor staat. Paar keer op "volgende"en OK klikken en klaar :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Nou ik probeer er wel uit te komen, tot die tijd gebruik ik opera(overigens merkbaar sneller dan...). Ik houd je op de hoogte! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Voor elkaar, zoals je zei, eerst explorer weghalen en daarna opnieuw installeren, werkt weer gewoon. Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 :P Graag gedaan :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen