Ga naar inhoud

Windows 95 aan netwerk van XP

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a679dde68b="andre@home"]Waar zit de router? Beide pc's er achter ? ( meest logsich). Gewoon de router als gateway instellen op win95 en wil je bestanden ed delen dat aanzetten. 95 en XP pc eigen ip geven of DHCP gebruiken. Handleidngen via Google voor zowel 95 als xp te over. Zorg wel dat gebruikers op beide systemen bekend zijn.[/quote:a679dde68b] INTERNET .....| ROUTER |......| 95....XP
Link naar reactie
[quote:54f81555b8="MatSoft"]Ja maar nu paar maanden later zijn de pc's leeg gehaald en nu krijg ik het niet meer voor elkaar. [/quote:54f81555b8] wellicht zou je dan kunnen vermelden hoever je bent gekomen? Ik neem aan dat je intussen Windows 95 en Windows XP weer opnieuw hebt geïnstalleerd. Zijn op beide pc's alle drivers geïnstalleerd? Kunnen de pc's elkaar pingen, en bestanden en/of de printer delen?
Link naar reactie
[quote:4186af1d5a="MatSoft"][quote:4186af1d5a="E gozeling"]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=126903 Het werkte toch al?[/quote:4186af1d5a] Ja maar nu paar maanden later zijn de pc's leeg gehaald en nu krijg ik het niet meer voor elkaar.[/quote:4186af1d5a] Dus: [quote:4186af1d5a="sjouwer"]ik heb hietr een volledige netwerk draaien met win95 - win98 - win98se - winxp home de werkgroep is bij alle het zelfde en verder iedere compuiter een eigen naam dhcp van de router alleen tcp/ip als protocol en verder alles standaard[/quote:4186af1d5a]
Link naar reactie
[quote:2481aacb5c="jolo"][quote:2481aacb5c="MatSoft"]Ja maar nu paar maanden later zijn de pc's leeg gehaald en nu krijg ik het niet meer voor elkaar. [/quote:2481aacb5c] wellicht zou je dan kunnen vermelden hoever je bent gekomen? Ik neem aan dat je intussen Windows 95 en Windows XP weer opnieuw hebt geïnstalleerd. Zijn op beide pc's alle drivers geïnstalleerd? Kunnen de pc's elkaar pingen, en bestanden en/of de printer delen?[/quote:2481aacb5c] Hoe installeer je in XP protecollen? (Bij 95 configuratiescherm-netwerk)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...