anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Delen Geplaatst: 14 november 2004 ik gebruik windows xp home servicepack 2 iedere keer als ik de pc opstart krijk ik eerst het schermpje windows installer, dat de installatie wil beginnen en meteen daarboven op het scherm norton utilitys 2005 doesnot support the repair feature, please uninstall and install. als ik dat laatste scherm wegklik via ok, dan verdwijnen ze alle twee, en komen alle twee in dezelfde volgorde nog twee keer terug. Na de derde keer wegklikken gaat alles rustig zijn gangetje. Herinstalleren van NAV helpt niet. NAV werkt verder prima. iemand enige idee waar de schoen wringt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 probeer eens de-installeren van NAV, daarna alle register verwijzingen van NAV verwijderen mbv bv regcleaner Re-booten NAV opnieuw installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 ga ik proberen, bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen