anoniem Geplaatst: 13 november 2004 Delen Geplaatst: 13 november 2004 Hoe kan ik in XP (Prof) een beetje een overzichtelijker beeld maken als ik op programma's klik. Nu staat er een giga lijst. Vroeger kon je dit onder 98 en ME zelf gaan inrichten door verzamelmappen e.d. te maken. Kan dit ook in XP Prof zo ja.... hoe ???? Help me om wat meer overzicht te maken ! Ronald Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2004 Dit is de map X:\Documents and Settings\All Users*\Menu Start\Programma's. De rest kun je wel lijkt me ;) [size=9:da1ac281d5]* Of je account-naam[/size:da1ac281d5] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2004 Ergens in het menu rechtsklikken, en dan explore/verkennen. Daarna kun je naar hartelust indelen en schuiven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 Gerben jouw laatste tip, die me op zcih wel handiger likt dan de vorige lukt me niet....... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 Ga met je muisaanwijzer op "Programs" staan. Dan rechts klikken, dan open of explore kiezen. Je krijg dan Explorer te zien, geopend in het startmenu. Je kunt de desbetreffende directory ook gewoon opzoeken via explorer, onder "c:\documents and settings\jouwnaam\start menu\programs". Een deel van de links staat ook in "c:\documents and settings\all users\start menu\programs". Hierna kun je gewoon nieuwe directories aanmaken, en de gewenste links daarnaar verplaatsen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 dat van die rmuisknop doet het niet merk ik.... wat wel lukt is via verkenner.... ik ga rommelen, ht is toch zondag Bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen