anoniem Geplaatst: 13 november 2004 Delen Geplaatst: 13 november 2004 Ik heb het volgende probleem: In mijn complete Office-pakket (2003) staan de lettertypes in menu's én in de body verkeerd. Bijvoorbeeld de letter é wordt weergegeven in het cyrillisch. Heb de taalinstellingen e.d. al gecontroleerd, staan goed. Ik kan ook op het net of bij MS niets vinden, heb al een herinstallatie gedaan. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik kan ook niet im- of exporteren vanuit outlook. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, wordt er een beetje tureluurs van... Alvast bedankt voor de moeite! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2004 Ook alles in orde bij de taalinstellingen in het configuratiescherm? (Zie ook, indien in het configuratiescherm aanwezig) de landinstellingen en de toetsenbordinstellingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2004 Jazeker, had ik al gecontroleerd... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 Weet niemand een oplossing? Ik kan in IE6 mijn voorkeuren voor codering niet opslaan, de knop toepassen blijft grijs. Telkens staan de lettertypen weer op Cyrillisch...Hellup.... :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 Heb ondertussen maar een herinstallatie gedaan (bedankt Bill), alles werkt weer voorlopig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen