Ga naar inhoud

kan SP1 niet installeren bestand is in gebruik

anoniem

Aanbevolen berichten

c:\windows\system32\drivers\atapi.sys is geopend of word door een ander toepassing gebruikt. Dat is de foutmelding di eik krijg als ik Sp1 wil installeren voor heen ging het zonder problemen dat SP1. Ik heb al van alles geprobeerd alle progs afgesloten/ allerlij system apps. afgesloten mag niet uit maken. weet iemand door wat het sys bestand in gebruik is/zou kunnen zijn?
Link naar reactie
[quote:26b4ee3c3c="nougabolle"]heb je je auto-protect van je anti-virus ook even uitgeschakeld ?[/quote:26b4ee3c3c] hehe niet naar gekeken nu nog ff geprobeerd en... nee, en voorheen draaite ik ook gewoon mn sophos tydens SP1 install. En ik draai sophos antivirus en die wil standaard niet zn InterChek activeren vaag verhaal(op blanko Xp pro) heb ook in veilige modus geprobeerd werkt ook niet
Link naar reactie
:oops: Stom van me! want dat wist ik gewoon! :oops: Idd das waar ook, daemon tools zit standaard sp1 installatie in de weg, helemaal vergeten omdat ik daemon tools in mn GHOST image had gedaan, die ik net uitgepakt heb(sp1 er vergeten in te gieten :) ) :lol: ff uninstallen die daemon dan 8) . btw bestand is niet over te slaan, het is of opnieuw proberen of anuleren. Bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...