Ga naar inhoud

Voorstellen. Wie ben jij?


Alex

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden, duchesse zei:

Ja Alex, wil het ook eens uitproberen hoor. Volgens velen waaronder Wouter is ets wel goed geschikt om te spelen met een VR bril. Enkel ik weet niet of het iets voor mij is, stel dat het tegenvalt zit je daar met die bril hé. Het zal wel waarschijnlijk wel heeeeel goed meevallen maar ja je weet nooit natuurlijk.

je kan ook ray-tracing gebruiken. 

dat is dan geen VR maar je kijkt met je ogen en hebt een ray-tracing bril op. een bril met wat camera's op je ogen gericht als het ware. 

en bediend zo de caneraview wat je anders met je muis doet, dan met oogbewegingen ?

weet de prijzen daar niet van, maar denk goedkoper alternatief voor VR

Link naar reactie
31 minuten geleden, Manuel zei:

Oculus Quest 2. Die kost nu 349.- en heb je niks anders bij nodig dan het apparaat zelf. (En een facebook account).

maar ets draait op de desktop,... hoe werkt dat met die oculus dan omdat je zegt "heb je niks anders bij nodig" ? 

Link naar reactie
32 minuten geleden, Alex zei:

Interessant Manuel. Wat voor (VR) games maken jullie?

We maken spellen waarmee je in principe trainingen volgt. Denk hierbij aan handelingen die normaal te gevaarlijke zijn of teveel kosten. Bijvoorbeeld onderhoud aan een vliegtuigmotor. Of het leren van de VCA opleiding in een VR omgeving. 

6 minuten geleden, Gast zei:

maar ets draait op de desktop,... hoe werkt dat met die oculus dan omdat je zegt "heb je niks anders bij nodig" ? 

Bij de oculus zal je dan inderdaad geen ets kunnen spelen. Hier draait onderwater android op en heeft dus ook een eigen VR store voor de games. Hier staan de populairdere VR games op zoals beatsaber, superhot, richies plank etc.
Je hebt via SideQuest wel de mogelijkheid om nog via andere 'stores' games erop te zetten maar het is inderdaad geen VR-bril voor PC spellen.

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie
3 uren geleden, Alex zei:

 ☺️Het aantal abonnees blijft ook stijgen, want je zit nu al ruim boven de 600 subscribers. Lekker bezig!

klopt ? wordt ook goed bekeken. de foto toont de prestaties van afgelopen maand. krijg elke maand zo'n update ?

Screenshot_2021-10-15-14-04-34-92_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg

Link naar reactie
Quote

We maken spellen waarmee je in principe trainingen volgt. Denk hierbij aan handelingen die normaal te gevaarlijke zijn of teveel kosten. Bijvoorbeeld onderhoud aan een vliegtuigmotor. Of het leren van de VCA opleiding in een VR omgeving. 

Erg interessant. Wist je dat Kieskeurig onder Reshift valt? En wist je dat Reshift eigenaar is van Power unlimited, Gamer.nl en Inside gamer? Een andere tak van sport qua games, maar genoeg gaming hier om me heen dus.

Zijn er voorbeelden van jullie spellen of Youtube te vinden?

  • Like 1
Link naar reactie
3 uren geleden, duchesse zei:

Enkel ik weet niet of het iets voor mij is, stel dat het tegenvalt zit je daar met die bril hé. Het zal wel waarschijnlijk wel heeeeel goed meevallen maar ja je weet nooit natuurlijk.

als je bij een goede winkel besteld en die niet moeilijk doen als iets retour gestuurd wordt en je gewoon je geld terug krijgt, is er niks aan de hand en kan je veilig even kort uitproberen. 

een winkel die onder deze "noemers" valt: Coolblue ?

aangepast door Gast
Link naar reactie
58 minuten geleden, Alex zei:

Erg interessant. Wist je dat Kieskeurig onder Reshift valt? En wist je dat Reshift eigenaar is van Power unlimited, Gamer.nl en Inside gamer? Een andere tak van sport qua games, maar genoeg gaming hier om me heen dus.

Zijn er voorbeelden van jullie spellen of Youtube te vinden?

Wist ik! En krijg de PU ook elke maand netjes op de deurmat.

  

7 minuten geleden, Gast zei:

euh @Alex, KiesKeurig heeft toch ook "Review.nl" kan @duchessedaar iets mee ? Om zoiets eens uit te testen en als tegenprestatie een goede gedegen review schrijven natuurlijk ?

Ik zou zeggen aanmelden! Test al een flinke tijd voor Kieskeurig (nu Review.nl). 

aangepast door Manuel
  • Like 1

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie
50 minuten geleden, Alex zei:

Goedemorgen, we zijn een beetje afgedwaald in dit topic. Review.nl, internetsnelheden etc. Laten we het weer een beetje on topic houden en dus mag het weer over 'voorstellen' gaan.

Mochten jullie vragen hebben over Review.nl stel deze dan in dit subforum.

je mag wat mij betreft alles wat niet bij voorstellen hoort verplaatsen naar het topic "gewoon gezellig" 

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Goedemiddag allemaal, mijn naam is Niels en ben 23 jaar. Momenteel ben ik druk bezig om mijn opleiding Sportmarketing en Management af te ronden, vervolgens zal ik vanaf 23 juni bij Kieskeurig.nl aan de slag gaan. Ik zal mij dan onder andere bezig houden met de community en zorgen dat de community en het forum nog mooier wordt, hetgeen wat @Alex nu al doet. 

Mijn hobby's liggen bij het kijken van films, muziek en voetbal (fan van de mooiste club van allemaal, Feyenoord ?). Mijn muzieksmaak is zeer uitgebreid, maar meestal eindig ik met rock of punk muziek. Voor films kan je bij mij altijd wel terecht, ben groot Star Wars en Marvel fan, maar tegelijk kan ik ook erg genieten van een musical als La La Land of een comedy.

Ik kijk er naar uit om samen jou dit forum nog mooier te maken! 

  • Like 3
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...