anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Delen Geplaatst: 11 november 2004 Hoop goede afdeling van dit forum : Als ik een .mpg aanklik heb ik soms (wel altijd met dezelfde) dat het systeem zegt > explorer.exe heeft een fout veroorzaakt en moet worden afgesloten (rapport niet verzenden) , wat kan dit zijn ? Toevallig had ik gisteren zelfs iets ge-captured naar vcd - kwaliteit (mpeg1) en die file gaf o.a. dit probleem. Hetzelfde stukje wegschrijven in svcd,dvd, of avi is probleemloos. Ook enkele ouder filmpjes die ik graag wil bewaren, meegenomen van pc naar pc hebben dit probleem. xp - p4-512 Michel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Windows update? Codec geinstalleerd? [url]http://www.free-codecs.com/download/Codec_Pack_All_in_1.htm[/url] Op spyware gescand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 geen verder updates beschikbaar anti-spy draai ik om de dag ffdshow en andere geinstalleerd > zelfde prob > weer verw. om conflict te voorkomen. ik verwacht het dan overigens met alle mpegjes eigenlijk ..... M Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen