anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Delen Geplaatst: 10 november 2004 Het defragmenteren blijft vaststaan op ca 10% en begint dan telkens weer opnieuw. Ik gebruik Windows 98SE. Na gebruik antivirus, spybot, crapcleaner en schijfopruiming komt er geen verbetering in. Wie heeft tips? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 probeer eens checkdisk (onder start op uitvoeren klikken en dan intypen chkdsk /f ) je moet ook helemaal niets doen tijdens defragmentatie. Start defragmentatie op, ga een paar uur wat anders doen en kom dan weer eens kijken. Of hij is klaar (of een heel eind) of je vind een blauw scherm (freeze) dan weet je meer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 [quote:d13011601c="pietervds"]probeer eens checkdisk (onder start op uitvoeren klikken en dan intypen chkdsk /f ) je moet ook helemaal niets doen tijdens defragmentatie. Start defragmentatie op, ga een paar uur wat anders doen en kom dan weer eens kijken. Of hij is klaar (of een heel eind) of je vind een blauw scherm (freeze) dan weet je meer[/quote:d13011601c] Bedankt voor tip. Ik heb inmiddels nog wat andere mogelijke oplossingen, zoals antivirus en firewall uitschakelen, veilige modus en het programma VoptXP draaien. Die checkdisk zal ik ook proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Veilige modus is het simpelste, lijkt me. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen