anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Delen Geplaatst: 10 november 2004 hoi allemaal, wie weet een oplossing voor het volgende: ik heb een netwerk webcam van sweex, alleen met windows xp met sp2 kan ik deze niet bekijken. ik krijg de melding bij het installeren van een activex component: onbekende uitgever, dit bestand wordt geblokkeerd omdat het geen geldige digitale handtekening heeft. ik heb in de instellingen van de pc al alles gezet op toestaan wat met active x te maken heeft, maar dit geeft ook geen resultaat. op een pc zonder sp2 krijg je de vraag of je hem toch wil installeren maar hier dus niet. hoe kan ik deze alsnog installeren op een pc met sp2??? iemand een idee / oplossing????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 heb je het inmiddels voor elkaar? ik ben ook bezig met de beelden online te krijgen maar weet niet waar te beginnen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 hmm.. weet ook niet echt oplossing voor thephantom.. de enige oplossing is geen sp2 te isntaleren voortaan, heb er alleen nog maart slechte ervaringen mee. enne mikezwet: beelden on-line krijgwen bedoel je daarmee filmpjes uploaden naar een site of echt video (van de webcam..) streamen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 Kan je inderdaad niet gewoon een andere windows erop zetten? Ik had in XP ook z'n melding maar kon ik negeren. Ik bedoelde streamen, maar heb hiervoor een ander topic geopent http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=892705#892705 waarin ik wat tips heb gekregen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2004 hoi allemaal, ondertussen een beetje getest en het volgende uitgevonden: :D [quote:8c6912de9d] Ga in Internet Explorer naar Extra -- Internet Opties, tabblad geavanceerd. In de lijst onder kopje Beveiliging vind je de optie "Software mag worden uitgevoerd of geinstalleerd, zelfs als de handtekening ongeldig is." en plaats daar een vinkje. Als je nu teruggaat naar de IP-cam krijg je de mogelijkheid de nodige onderdelen de installeren. [/quote:8c6912de9d] veel suc6 allemaal (nu hopen dat al je webcam bezoekes het snappen) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen