Ga naar inhoud

netwerk webcam

anoniem

Aanbevolen berichten

hoi allemaal, wie weet een oplossing voor het volgende: ik heb een netwerk webcam van sweex, alleen met windows xp met sp2 kan ik deze niet bekijken. ik krijg de melding bij het installeren van een activex component: onbekende uitgever, dit bestand wordt geblokkeerd omdat het geen geldige digitale handtekening heeft. ik heb in de instellingen van de pc al alles gezet op toestaan wat met active x te maken heeft, maar dit geeft ook geen resultaat. op een pc zonder sp2 krijg je de vraag of je hem toch wil installeren maar hier dus niet. hoe kan ik deze alsnog installeren op een pc met sp2??? iemand een idee / oplossing?????
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
hoi allemaal, ondertussen een beetje getest en het volgende uitgevonden: :D [quote:8c6912de9d] Ga in Internet Explorer naar Extra -- Internet Opties, tabblad geavanceerd. In de lijst onder kopje Beveiliging vind je de optie "Software mag worden uitgevoerd of geinstalleerd, zelfs als de handtekening ongeldig is." en plaats daar een vinkje. Als je nu teruggaat naar de IP-cam krijg je de mogelijkheid de nodige onderdelen de installeren. [/quote:8c6912de9d] veel suc6 allemaal (nu hopen dat al je webcam bezoekes het snappen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...