anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Delen Geplaatst: 9 november 2004 XP pro is volledig geinstalleerd met alle updates. In veilige modus kan ik ook niet binnen wel een keer advies gehad van systeem om chkdsk te draaien en na herhaaldelijk proberen is chkdsk uitgevoerd wat resulteerde in een enorme rij van lokaties die niet ok waren en gerepareerd werden, maar verder als een zwart scherm met een cursor kom ik niet of er wordt opnieuw opgestart. Zit nu op de zelfde computer met win 98se in dual boot wat dus wel draait. Is dual boot naar de knoppen ? Iemand enig idee , of toch maar een verse installatie doen waar ik nu even weinig zin in heb? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Nou, dat is wel erg summier. Waar tijdens het opstartproces loopt het fout en wat voor evt. meldingen zie je dan. Wees wat (of liever: veel) uitgebreider met je verhaal, dan maak je ook iets meer kans op een zinnig antwoord. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Heb je toevallig eerst windows xp geinstalleerd en daarna windows 98? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen