anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Delen Geplaatst: 9 november 2004 Gister liep op de server bij mij op een backup job vast (ArcServe) hierdoor liep het hele systeem in de .... ! Er was niks anders te doen dan hem te resetten met de reset knop. Nu is het vreemde dat ik niet meer kan inloggen op het Administrator account. Normaliter ging dit automatisch (al ca 3 jaar lang) maar nu probeert hij het ook automatisch maar krijg ik de melding dat het password niet juist is. Ook handmatig invoeren heeft geen zin. Ik heb alles al geprobeerd Caps-Lock aan/uit enz.enz. Het probleem is dus nu dat ik er niet kan inkomen aangezien het een Domein Server is. Ik kan dus alleen maar inloggen op het domein maar niet op de lokale pc. Het lijkt erop dat er iets beschadigd is in het register waardoor het wachtwoord verminkt is geworden ofzo. Volgens MSDN is de enige oplossing Re-Installen van de server, maar hier zit ik niet echt op te wachten. Het probleem is dat ik ook geen systemstate kan terugzetten omdat arcserve en de tapestreamer in de server zitten en ik dus nooit in Windows kom. Is er echt geen andere oplossing mogelijk ? Op zich kunnen we nu wel werken, omdat de services wel gestart zijn, maar onderhoud e.d. is nu onmogelijk op de server. Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Volgens mij zijn er linux bootdisks in omloop die in staat zijn het admin password te wijzigen. Beetje googlen moet je een eind kunnen komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Klopt: http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 EBCD – Emergency Boot CD is idd een hele goeie. Let op bestaat in een light en pro edition.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen