anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Delen Geplaatst: 9 november 2004 hey, ff een klein vraagje ik heb een p4 3Ghz met windows XP-PRO die werdt op een gegeven moment heel erg traag en liep vast en weet ik het allemaal. Dus ik het hele zooitje geformateerd alles lekker schoon ff een nieuwe start, is gvd dat ding nog zo traag als wat het duurt zeker een paar seconden voor dat er ook maar iets opent. alles werkt gewoon heel traag of loopt vast, ik wordt er gek van. heeft iemand een idee????? alvast bedankt, Nilsie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Dan zul je toch wat meer over je pc moeten vertellen. Aantal mogelijkheden: -Heb je processor in je bios goed ingesteld? -Trage harddisk / cdrom speler zelfde kabel defragmenteren -Virus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 hoeveel geheugen en wat voor geheugen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Misschien dat je eens bij jezelf te raden moet gaan hoeveel computer kennis je hebt. Ik (misschien ook wel wij) wil je graag helpen, maar als je kennis zo basic is is het misschien verstandig om er iemand met meer kennis naar te laten kijken. Als je het toch zelf wilt proberen moet je even vertellen wat je geinstalleerd hebt staan en welke hardware je gebruikt. Misschien eens checken op spyware ofzo. www.lavasoft.de voor ad ware Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Tja, Als je er nog last van heb, kun je in Taakbeheer zien of je CPU niet te zwaar belast is, had ik ook (100%) kwam door Netscape, heb deze gekild en ging toen als een speer! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 wil ook pc formateren, omdat er net een nieuwe hd in zit en ik nu een trage pc heb. dat komt door een virus of worm denk ik. omdat net na de installatie van de nieuwe hd hij echt snel was. ik heb alles geupdate qua software, 512 mb geheugen en amd athlon hd. (verdere specificaties liggen in een andere kamer en zijn op aanvraag beschikbaar) ik krijg steeds de melding (bij het openen van 2 programmas tegelijk) dat er een kernel data inpage error plaatsvindt. Ook worden knoppen (doorgaan bij een spel, load etc) niet meer weergegeven en reageren ze soms niet meer (win media player start alleen een lied via de rechterknop). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Als je het toch geen probleem vind om alles opnieuw te installeren, dan houd ik je natuurlijk niet tegen. Maar zet volgende keer wel meteen een goede virusscanner er op en zorg dat die up to date is. Verdere specificaties zijn niet interessant, je kan hoogstens eens googlen op de fout melding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2004 Als je ff verteld wat voor een HD je hebt, heb ik wel een oplossing voor je Format via XP is rommel om maar niet te zwijgen van FDISK :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2004 formatteer en installeer windows xp met de netwerkkabel eruit. Soms komen daar ook weer automatisch wormen binnen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2004 [quote:75f78307de="gabba"]formatteer en installeer windows xp met de netwerkkabel eruit. Soms komen daar ook weer automatisch wormen binnen[/quote:75f78307de] Dan zal ik ff naar mijn tuin moeten lopen, want van zoiets heb ik nog nooit gehoord :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2004 ik heb bijvoorbeeld al een keer gehad dat ik blaster terwijl de windows setup nog bezig was :lol: .... heb je je chipset drivers wel geinstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2004 [quote:0e298b471e="royzwiers"]ik heb bijvoorbeeld al een keer gehad dat ik blaster terwijl de windows setup nog bezig was :lol: .... heb je je chipset drivers wel geinstalleerd?[/quote:0e298b471e] Bedoel je http://www.techspot.com/drivers/index/file/information/1413 deze werkt gedeeltelijk voor alle HD's . Dit progje zet allemaal nullen op je HD. Dus een echte kale HD. Ga gewoon naar de fabrikant van je HD en download daar de tool voor je HD. Wat een ge-HD :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen