Ga naar inhoud

Inbellen ADSL voor er wordt ingelogd

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier thuis een nieuwe computer staan (rechtstreeks op internet) met aan het netwerk een pentium II (via netwerk op internet). Ik zou graag willen dat de inbelverbinding voor adsl op de nieuwe computer wordt opgestart nog voordat er wordt ingelogd op de nieuwe machine (Windows XP SP2). Ik heb alleen geen id hoe dit zou moeten gebeuren 8) .... iemand n oplossing?? :lol: Thnks Dijkie
Link naar reactie
Tsja waar te halen, zonnet shop, internet shop, beetje goede computerzaak. Die van sweex (min of meer goedkoopste) zijn er vanaf 65 euro ofzo. Voordelen, OS onafhankelijk, je kan er makkelijk meerdere pc's op aansluiten. Je hoeft niet in te bellen, het kost je geen usb poort.. Nadeel: ietsjes duurder en je hebt er een netwerkkaart (of onboard netwerk aanlsuiting voor nodig). Het kan ook ietsjes meer werk zijn om te installeren, maar goed lezen doet wonderen. Ik zou als ik jou was eens beginnen met de site van je provider en kijken of je er iets over kan vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...