anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Delen Geplaatst: 9 november 2004 Ik heb hier thuis een nieuwe computer staan (rechtstreeks op internet) met aan het netwerk een pentium II (via netwerk op internet). Ik zou graag willen dat de inbelverbinding voor adsl op de nieuwe computer wordt opgestart nog voordat er wordt ingelogd op de nieuwe machine (Windows XP SP2). Ik heb alleen geen id hoe dit zou moeten gebeuren 8) .... iemand n oplossing?? :lol: Thnks Dijkie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Snelkoppeling van ADSL verbinding in Startmenu/Programma's/Opstarten plaatsen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Dat wordt toch allemaal pas opgestart op het moment dat de gebruiker inlogd.. en ik zou het graag ervoor al laten gebeuren! :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 je hebt zeker een usb modem? dan kan het zo goed als zeker vergeten. Oplossing koop een netwerk modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Netwerkmodem?? Vertel.... waar te halen... hoe duur? Voor- nadelen??!! Alvast bedankt!!! Dijkie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Tsja waar te halen, zonnet shop, internet shop, beetje goede computerzaak. Die van sweex (min of meer goedkoopste) zijn er vanaf 65 euro ofzo. Voordelen, OS onafhankelijk, je kan er makkelijk meerdere pc's op aansluiten. Je hoeft niet in te bellen, het kost je geen usb poort.. Nadeel: ietsjes duurder en je hebt er een netwerkkaart (of onboard netwerk aanlsuiting voor nodig). Het kan ook ietsjes meer werk zijn om te installeren, maar goed lezen doet wonderen. Ik zou als ik jou was eens beginnen met de site van je provider en kijken of je er iets over kan vinden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen