Ga naar inhoud

mediaspeler en geluidsapparatuur

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb gisteren mediaspeler geupdate naar versie 10. Sindsdien doet het geluid het niet meer. Ik krijg deze melding: "Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren" Als ik op meer informatie klik krijg ik dit foutnummer: "C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen." Bij configuratiescherm-> geluiden en audioapparaten geeft hij aan dat er geen audioapparaat bekend is. Ik heb al geprobeerd om mijn geluidskaart opnieuw te installeren, zonder succes. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt voor reacties.. Esther
Link naar reactie
Hoi Esther, Het is een bekende foutmelding met WMP 10. Welke Windows gebruik jij? Lukt het ook niet om via Configuratiescherm, Nieuwe hardware jou geluidskaart te detecteren? Je hebt mogelijk wat updates nodig. Ga even op de Windows update site. Instaleer vervolgens de nieuwe DirectX van Microsoft. Pagina hier: http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx groetjes Falco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...