anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Delen Geplaatst: 8 november 2004 Hallo, Zondag of Zaterdag heb ik een file weggegooid , maar ik zou het graag weer terug willen hebben , ik heb de prullenbak al leeggemaakt.. Is er een mogelijkheid om het terug te krijge ? Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Ligt eraan of het al overschreven is of niet. Liefst niets meer met de desbetreffende schijf doen. Je zou eens kunnen kijken met GetDataBack of PC Inspector File Recovery. Liefst op een andere schijf installeren, om voor de hand liggende redenen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 BEdankt , was helaasd al foetsie Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 restoration 2.5.14 werkt ook goed en is heel erg simpel, gebruik het zelf eigenlijk om dingen juist permanent te verwijderen maar toch handig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 In de tijd van Norton Commander had je nog de gratis [i:677dc31622]undel[/i:677dc31622].. Vroegâh Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen